DOBÓR PREZENTÓW
„Nie mógłby kupić Eleonorze pióra. Albo zakładki. Nie żywił wobec niej uczuć zakładkowych.” (Rainbow Rowell „Eleonora i Park”)
Prezenty firmowe muszą wyrażać uczucia i odzwierciedlać relacje choć w stonowany i grzeczny sposób. Są zbyt ważne, żeby ich dobór był dziełem przypadku i opierał się wyłącznie na intuicji, jak często ma to miejsce w prywatnym życiu – sprawdź 7 różnic pomiędzy prezentem firmowym, a prezentem.
Prezenty firmowe finansowane są z firmowych budżetów, dawane są w imieniu firmy i w dużym stopniu wpływają na jej wizerunek. Szkoda pieniędzy na drogie prezenty, które nie służą zaplanowanej strategii lub wręcz szkodzą firmie – życie pełne jest przykładów uszczęśliwiania klientów na siłę czymś mało przydatnym, niedopasowanym do momentu, oderwanym od ich rzeczywistości.
Prezenty firmowe są sztuką – mają wyrafinowanych odbiorców i żeby dobrze odegrały swoją rolę muszą być odpowiednio dobrane i przygotowane. Na koniec prezenty, żeby były atrakcyjne muszą dobrze się zaprezentować (czyli elegancko wyglądać i zostać elegancko dostarczone). Sprawdź jak Dekoratornia Prezentów zadba o wygląd Twoich prezentów biznesowych.
Dekoratornia Prezentów wie, jak wykorzystać potencjał prezentów firmowych do osiągania zamierzonych korzyści. Rozumie ich rolę i funkcję jaką mają spełnić. Prezenty naszych klientów są unikalne i dopasowane do okazji. Na codzień oferujemy znacznie więcej. W ramach „Gifts Management” zapewniamy również to, że prezenty są najbardziej efektywne i realizują strategię biznesową firmy.
Profesjonalny serwis gwarantujący unikalne prezenty firmowe i upominki
Zadzwoń teraz
+48 537 608 502
lub napisz.
- Dekoratornia Prezentów, oferuje wiedzę, doświadczenie, odpowiedzialność i poufność. Państwa zaufanie zdobędziemy równie szybko, jak w przypadku naszych dotychczasowych klientów.
- Zaprojektowała i przygotowała tysiące prezentów biznesowych z których każdy stawał się dumną wizytówką firmy, która go wręczała.
- Sprawiła radość setkom odbiorców prezentów specjalnych z których każdy stawał się ambasadorem marki, od której otrzymał pełen emocji prezent.
- Ucieszyła setki tysięcy osób upominkami, z których każda skorzystała lub nadal z niego korzysta doceniając pomysłowość, a nie cenę.
Nie konkurujemy z dostawcami i producentami elektroniki, alkoholi, odzieży, upominków itp. Często z nimi współpracujemy, uczymy się od nich i nas inspirują, ale jesteśmy wyłącznie ich wymagającym klientem. Znacznie więcej daje nam bliska współpraca z naszymi klientami i otwarty umysł na otaczający świat, który najlepiej weryfikuje pomysły i podsuwa rozwiązania.
Dekoratornia Prezentów jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które prezenty traktują jako element spójnej strategii biznesowej i chcą nimi coś komunikować i osiągać, a nie tylko je rozdawać. Dekoratornia Prezentów to najlepszy wybór (pomijając 3 rzeczy, o których warto uprzedzić – sprawdź poniżej), kiedy na różne okazje potrzebny jest:
Pomysłowy prezent dla klientów („emocjonalny” upominek)
Wyrafinowany prezent dla partnerów
Zaskakujący prezent dla pracowników
Luksusowy prezent dla VIP’ów
Gifts Management
Jak pokazują nasze doświadczenia każdy cel jaki stawia przed sobą firma może i powinien być wzmacniany przez politykę prezentową. Dobierając prezenty nie odpowiadamy na pytanie „co będzie dobrym prezentem”, ale „co odniesie najlepszą korzyść dla firmy i dla obdarowanego w kontekście realizowanej przez firmę strategii”.
Naszym klientom przygotowujemy strategię kompleksowego „wykorzystania” prezentu firmowego – „Gifts Management”.
No waste management leads to Gifts Management.
Costs reduction leads to Gifts Management.
Quality management leads to Gifts Management.
Budget optimalization leads to Gifts Management.
W każdym z przypadków prezent / upominek jako wizytówka firmy może odegrać pozytywną lub negatywną rolę i tym samym wzmacniać wizerunek firmy, albo go mocno zaburzać. Prezent jest dla nas narzędziem realizującym cel, więc do różnych celów sugerujemy różne narzędzia.
Dziwić może fakt, że tak wiele firm uważa butelkę wina za doskonały prezent, albo szuka desperacko jakiegoś gadżetu z Azji. Firmy realizują różne cele i mają różne strategie, a na koniec roku te różne firmy wysyłają podobne prezenty. Strategie marketingowe opracowywane przez specjalistów często sprowadzają się do takich samych eventów promocyjnych, balonów i ton niepotrzebnych nikomu upominków, które wyglądają imponująco wyłącznie na fakturze, a korzyści przynoszą tylko ich sprzedawcom.
Wielokrotnie zastanawiało nas to jak ważne dla firmy okazuje się „sprawdzenie” jakie prezenty ma konkurencja i kopiowanie rozwiązań (żeby nie być gorszym, ewentualnie, żeby być lepszym) zamiast wybranie swojego oryginalnego pomysłu i przede wszystkim „BYCIE INNYM”.
Gifts Management stosowany przez Dekoratornię Prezentów to gwarancja skuteczności inwestycji w firmowe prezenty i odróżnienia się od konkurentów, ale przede wszystkim pokazanie indywidualnego charakteru firmy i jej wyjątkowych cech.
Nasze propozycje są wynikiem wiedzy, doświadczenia i „filozofii prezentowej” jaką się kierujemy. Począwszy od rekomendowanych przez nas zabawnych badgy, które są dużo lepsze niż np. balony, poprzez personalizowane koszulki czy torby sprawiające dużo większą przyjemność obdarowanym niż chińska elektronika, indywidualnie projektowane zestawy prezentowe o różnej wartości każdorazowo gwarantujące efekt WOW!, aż po realizację zamówień specjalnych obejmujących spotkania z ciekawymi ludźmi (lepiej Rober Kubica czy Ed Stafford, a może …), wizyty w ciekawych miejscach (250 słuchaczy na Borneo lub trekking po Nepalu dla 10 największych zuchów w firmie, a może …), ciekawe wrażenia (nauka jazdy ekstremalnej dla pań czy pielęgnacja w barber shopie dla panów, a może …), ciekawe reakcje (No, ja coś takiego to pierwszy raz widziałam! Było Super i nigdy tego nie zapomnę, …).
Dekoratornia Prezentów to gwarancja prawdziwych prezentów firmowych, które będą miały znaczenie. Zadzwoń, porozmawiaj z naszymi specjalistami i bądź dumny ze swoich prezentów.
3 rzeczy, o których warto uprzedzić ...
1. Dysponujemy unikalnymi i skutecznymi mechanizmami, ale nie oferujemy gotowych unikalnych rozwiązań, co sprawia, że nie podejmujemy się wyzwań z gatunku „coś fajnego, tylko szybko poproszę”. Skupiamy się na skuteczności prezentów i upominków firmowych.
2. Oferujemy bardzo konkurencyjne ceny na wszystkie nasze usługi, ale nie licytujemy się na ceny. Dekoratornia Prezentów nie będzie najlepszą opcją, kiedy potrzebne jest konkretne wino, pióra Parkera, torebki na prezenty albo „elektronika w niskiej cenie”. Chociaż zdarza się, że ceny u niektórych oferentów są mocno zaskakujące, więc różnie to już bywało :).
3. Spełniamy wszystkie wymogi korporacyjne, bo pracowaliśmy dla międzynarodowych korporacji i największych firm w Polsce (telekomy, banki, właściciele i zarządcy nieruchomości komercyjnych, kancelarie prawne, firmy ubezpieczeniowe, petrochemiczne, dostawcze, handlowe, producenci samochodów, rowerów, sprzętu AGD itd.), ale nie pokazujemy większości naszych realizacji z uwagi na obowiązujące nas klauzule poufności lub trwające umowy. Pozostałych w większości też nie pokazujemy, bo z doświadczenia wiemy, że przykłady „unikalnych prezentów” ograniczają pole poszukiwań do „czegoś podobnego” i prowadzą do inspirowania się tym co już było (skuteczne dla innej firmy), a nie tym co będzie najlepsze dla Twojej firmy
DOBÓR PREZENTÓW
„Nie mógłby kupić Eleonorze pióra. Albo zakładki. Nie żywił wobec niej uczuć zakładkowych.” (Rainbow Rowell „Eleonora i Park”)
Prezenty firmowe muszą wyrażać uczucia i odzwierciedlać relacje choć w stonowany i grzeczny sposób. Są zbyt ważne, żeby ich dobór był dziełem przypadku i opierał się wyłącznie na intuicji, jak często ma to miejsce w prywatnym życiu – sprawdź 7 różnic pomiędzy prezentem firmowym, a prezentem.
Prezenty firmowe finansowane są z firmowych budżetów, dawane są w imieniu firmy i w dużym stopniu wpływają na jej wizerunek. Szkoda pieniędzy na drogie prezenty, które nie służą zaplanowanej strategii lub wręcz szkodzą firmie – życie pełne jest przykładów uszczęśliwiania klientów na siłę czymś mało przydatnym, niedopasowanym do momentu, oderwanym od ich rzeczywistości.
Prezenty firmowe są sztuką – mają wyrafinowanych odbiorców i żeby dobrze odegrały swoją rolę muszą być odpowiednio dobrane i przygotowane. Na koniec prezenty, żeby były atrakcyjne muszą dobrze się zaprezentować (czyli elegancko wyglądać i zostać elegancko dostarczone). Sprawdź jak Dekoratornia Prezentów zadba o wygląd Twoich prezentów biznesowych.
Dekoratornia Prezentów wie, jak wykorzystać potencjał prezentów firmowych do osiągania zamierzonych korzyści. Rozumie ich rolę i funkcję jaką mają spełnić. Prezenty naszych klientów są unikalne i dopasowane do okazji. Na codzień oferujemy znacznie więcej. W ramach „Gifts Management” zapewniamy również to, że prezenty są najbardziej efektywne i realizują strategię biznesową firmy.
Profesjonalny serwis gwarantujący unikalne prezenty firmowe i upominki
Zadzwoń teraz
+48 537 608 502
lub napisz.
- Dekoratornia Prezentów, oferuje wiedzę, doświadczenie, odpowiedzialność i poufność. Państwa zaufanie zdobędziemy równie szybko, jak w przypadku naszych dotychczasowych klientów.
- Zaprojektowała i przygotowała tysiące prezentów biznesowych z których każdy stawał się dumną wizytówką firmy, która go wręczała.
- Sprawiła radość setkom odbiorców prezentów specjalnych z których każdy stawał się ambasadorem marki, od której otrzymał pełen emocji prezent.
- Ucieszyła setki tysięcy osób upominkami, z których każda skorzystała lub nadal z niego korzysta doceniając pomysłowość, a nie cenę.
Nie konkurujemy z dostawcami i producentami elektroniki, alkoholi, odzieży, upominków itp. Często z nimi współpracujemy, uczymy się od nich i nas inspirują, ale jesteśmy wyłącznie ich wymagającym klientem. Znacznie więcej daje nam bliska współpraca z naszymi klientami i otwarty umysł na otaczający świat, który najlepiej weryfikuje pomysły i podsuwa rozwiązania.
Dekoratornia Prezentów jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które prezenty traktują jako element spójnej strategii biznesowej i chcą nimi coś komunikować i osiągać, a nie tylko je rozdawać. Dekoratornia Prezentów to najlepszy wybór (pomijając 3 rzeczy, o których warto uprzedzić – sprawdź poniżej), kiedy na różne okazje potrzebny jest:
Pomysłowy prezent dla klientów („emocjonalny” upominek)
Wyrafinowany prezent dla partnerów
Zaskakujący prezent dla pracowników
Luksusowy prezent dla VIP’ów
Gifts Management
Jak pokazują nasze doświadczenia każdy cel jaki stawia przed sobą firma może i powinien być wzmacniany przez politykę prezentową. Dobierając prezenty nie odpowiadamy na pytanie „co będzie dobrym prezentem”, ale „co odniesie najlepszą korzyść dla firmy i dla obdarowanego w kontekście realizowanej przez firmę strategii”.
Naszym klientom przygotowujemy strategię kompleksowego „wykorzystania” prezentu firmowego – „Gifts Management”.
No waste management leads to Gifts Management.
Costs reduction leads to Gifts Management.
Quality management leads to Gifts Management.
Budget optimalization leads to Gifts Management.
W każdym z przypadków prezent / upominek jako wizytówka firmy może odegrać pozytywną lub negatywną rolę i tym samym wzmacniać wizerunek firmy, albo go mocno zaburzać. Prezent jest dla nas narzędziem realizującym cel, więc do różnych celów sugerujemy różne narzędzia.
Dziwić może fakt, że tak wiele firm uważa butelkę wina za doskonały prezent, albo szuka desperacko jakiegoś gadżetu z Azji. Firmy realizują różne cele i mają różne strategie, a na koniec roku te różne firmy wysyłają podobne prezenty. Strategie marketingowe opracowywane przez specjalistów często sprowadzają się do takich samych eventów promocyjnych, balonów i ton niepotrzebnych nikomu upominków, które wyglądają imponująco wyłącznie na fakturze, a korzyści przynoszą tylko ich sprzedawcom.
Wielokrotnie zastanawiało nas to jak ważne dla firmy okazuje się „sprawdzenie” jakie prezenty ma konkurencja i kopiowanie rozwiązań (żeby nie być gorszym, ewentualnie, żeby być lepszym) zamiast wybranie swojego oryginalnego pomysłu i przede wszystkim „BYCIE INNYM”.
Gifts Management stosowany przez Dekoratornię Prezentów to gwarancja skuteczności inwestycji w firmowe prezenty i odróżnienia się od konkurentów, ale przede wszystkim pokazanie indywidualnego charakteru firmy i jej wyjątkowych cech.
Nasze propozycje są wynikiem wiedzy, doświadczenia i „filozofii prezentowej” jaką się kierujemy. Począwszy od rekomendowanych przez nas zabawnych badgy, które są dużo lepsze niż np. balony, poprzez personalizowane koszulki czy torby sprawiające dużo większą przyjemność obdarowanym niż chińska elektronika, indywidualnie projektowane zestawy prezentowe o różnej wartości każdorazowo gwarantujące efekt WOW!, aż po realizację zamówień specjalnych obejmujących spotkania z ciekawymi ludźmi (lepiej Rober Kubica czy Ed Stafford, a może …), wizyty w ciekawych miejscach (250 słuchaczy na Borneo lub trekking po Nepalu dla 10 największych zuchów w firmie, a może …), ciekawe wrażenia (nauka jazdy ekstremalnej dla pań czy pielęgnacja w barber shopie dla panów, a może …), ciekawe reakcje (No, ja coś takiego to pierwszy raz widziałam! Było Super i nigdy tego nie zapomnę, …).
Dekoratornia Prezentów to gwarancja prawdziwych prezentów firmowych, które będą miały znaczenie. Zadzwoń, porozmawiaj z naszymi specjalistami i bądź dumny ze swoich prezentów.
3 rzeczy, o których warto uprzedzić ...
1. Dysponujemy unikalnymi i skutecznymi mechanizmami, ale nie oferujemy gotowych unikalnych rozwiązań, co sprawia, że nie podejmujemy się wyzwań z gatunku „coś fajnego, tylko szybko poproszę”. Skupiamy się na skuteczności prezentów i upominków firmowych.
2. Oferujemy bardzo konkurencyjne ceny na wszystkie nasze usługi, ale nie licytujemy się na ceny. Dekoratornia Prezentów nie będzie najlepszą opcją, kiedy potrzebne jest konkretne wino, pióra Parkera, torebki na prezenty albo „elektronika w niskiej cenie”. Chociaż zdarza się, że ceny u niektórych oferentów są mocno zaskakujące, więc różnie to już bywało :).
3. Spełniamy wszystkie wymogi korporacyjne, bo pracowaliśmy dla międzynarodowych korporacji i największych firm w Polsce (telekomy, banki, właściciele i zarządcy nieruchomości komercyjnych, kancelarie prawne, firmy ubezpieczeniowe, petrochemiczne, dostawcze, handlowe, producenci samochodów, rowerów, sprzętu AGD itd.), ale nie pokazujemy większości naszych realizacji z uwagi na obowiązujące nas klauzule poufności lub trwające umowy. Pozostałych w większości też nie pokazujemy, bo z doświadczenia wiemy, że przykłady „unikalnych prezentów” ograniczają pole poszukiwań do „czegoś podobnego” i prowadzą do inspirowania się tym co już było (skuteczne dla innej firmy), a nie tym co będzie najlepsze dla Twojej firmy