Świąteczne Stanowisko Artystycznego Pakowania Prezentów dla galerii handlowych

Wszyscy naraz poczuli cudowny gwiazdkowy nastrój. Tę czystą radość, którą kiedyś każdy doświadczał, będąc dzieckiem, a która powracała właśnie w takiej chwili. Spokój i oczekiwanie. Bo święta muszą przynieść coś dobrego, wymarzony, najmilszy prezent.”                                                                          (Agnieszka Krawczyk, „Najmilszy Prezent”)

Prezenty napędzają sprzedaż przed Świętami, a ich widok mobilizuje do większych wydatków. Dzięki prezentom firmy kosmetyczne i perfumeryjne co roku zwiększają sprzedaż, a branża dóbr luksusowych rozwija się dynamicznie. Każdy sprzedawca wie, że KLIENT CHĘTNIEJ KUPI PIĘKNIE ZAPAKOWANY PREZENT NIŻ SAM PRODUKT!

Okres przedświąteczny to jedyny czas w roku, kiedy klienci są w stanie kupić naprawdę wszystko, jeśli tylko będzie to „dobrym prezentem”. Jeśli coś ładnie wygląda to stanowi potencjalny prezent, a decyzje zakupowe w tym czasie najczęściej są podejmowane pod wpływem emocji. Przede wszystkim dla klientów segmentu premium elegancki wygląd prezentu, jego unikalność czy możliwość personalizacji mają duże znaczenie. Osoby, które kupują to czego chcą nie są zainteresowane loteriami czy konkursami, ale chętnie dołożą starań, żeby prezenty, które wręczą na Święta wyglądały doskonale i były wyjątkowe.

PIĘKNY ŚWIĄTECZNY PREZENT JEST NAJSKUTECZNIEJSZYM NARZĘDZIEM PROMOCYJNYM! Klienci wiedząc, że ich prezenty będą świetnie wyglądały kupią więcej rzeczy niż planowali, zachęcą kolejne osoby do zakupów
i zapamiętają, gdzie kupili prezenty, bo pięknych prezentów się nie zapomina.

Świąteczne stanowisko artystycznego pakowania prezentów to najskuteczniejszy mechanizm promocyjny zwiększający sprzedaż wszystkich najemców

  • Niewspółmiernie niskie nakłady do skali korzyści. Z doświadczenia wiemy, że nie ma drugiego bardziej efektywnego i efektownego świątecznego mechanizmu, świątecznej atrakcji czy „świątecznego prezentu” masowo angażującego klientów.
 
 
  • Wsparcie dla najemców – mogą oferować każdy produkt jako prezent, uzyskują bardzo atrakcyjną premię dla swoich klientów, oszczędzają czas pracowników i duże środki jakie musieliby przeznaczyć na samodzielne pakowanie prezentów.
 
  • Silny przekaz marketingowy – WYDAJ 100 zł. W GALERII X I PRZEMIEŃ SWOJE PREZENTY W SUPER PREZENTY! To prosty i przekonywujący argument dla wszystkich kategorii klientów.
 
  • Budowa pozytywnego efektu wizerunkowy – klienci przywiązują się emocjonalnie do miejsc kojarzących się z miłymi chwilami i chętnie dzielą się swoimi wrażeniami w mediach społecznościowych. W Święta tematem numer jeden stają się prezenty i jeśli pomożemy Klientom zostać prezentowymi bohaterami to nigdy nam tego nie zapomną.

Świąteczne Stanowisko Artystycznego Pakowania Prezentów dla galerii handlowych

Wszyscy naraz poczuli cudowny gwiazdkowy nastrój. Tę czystą radość, którą kiedyś każdy doświadczał, będąc dzieckiem, a która powracała właśnie w takiej chwili. Spokój i oczekiwanie. Bo święta muszą przynieść coś dobrego, wymarzony, najmilszy prezent.”
(Agnieszka Krawczyk, „Najmilszy Prezent”)

Prezenty napędzają sprzedaż przed Świętami, a ich widok mobilizuje do większych wydatków. Dzięki prezentom firmy kosmetyczne i perfumeryjne co roku zwiększają sprzedaż, a branża dóbr luksusowych rozwija się dynamicznie. Każdy sprzedawca wie, że KLIENT CHĘTNIEJ KUPI PIĘKNIE ZAPAKOWANY PREZENT NIŻ SAM PRODUKT!

Okres przedświąteczny to jedyny czas w roku, kiedy klienci są w stanie kupić naprawdę wszystko, jeśli tylko będzie to „dobrym prezentem”. Jeśli coś ładnie wygląda to stanowi potencjalny prezent, a decyzje zakupowe w tym czasie najczęściej są podejmowane pod wpływem emocji. Przede wszystkim dla klientów segmentu premium elegancki wygląd prezentu, jego unikalność czy możliwość personalizacji mają duże znaczenie. Osoby, które kupują to czego chcą nie są zainteresowane loteriami czy konkursami, ale chętnie dołożą starań, żeby prezenty, które wręczą na Święta wyglądały doskonale i były wyjątkowe.

PIĘKNY ŚWIĄTECZNY PREZENT JEST NAJSKUTECZNIEJSZYM NARZĘDZIEM PROMOCYJNYM! Klienci wiedząc, że ich prezenty będą świetnie wyglądały kupią więcej rzeczy niż planowali, zachęcą kolejne osoby do zakupów
i zapamiętają, gdzie kupili prezenty, bo pięknych prezentów się nie zapomina.

Świąteczne stanowisko artystycznego pakowania prezentów to najskuteczniejszy mechanizm promocyjny zwiększający sprzedaż wszystkich najemców

 

    • Niewspółmiernie niskie nakłady do skali korzyści. Z doświadczenia wiemy, że nie ma drugiego bardziej efektywnego i efektownego świątecznego mechanizmu, świątecznej atrakcji czy „świątecznego prezentu” masowo angażującego klientów.
     
     
    • Wsparcie dla najemców – mogą oferować każdy produkt jako prezent, uzyskują bardzo atrakcyjną premię dla swoich klientów, oszczędzają czas pracowników i duże środki jakie musieliby przeznaczyć na samodzielne pakowanie prezentów.
     
    • Silny przekaz marketingowy – WYDAJ 100 zł. W GALERII X I PRZEMIEŃ SWOJE PREZENTY W SUPER PREZENTY! To prosty i przekonywujący argument dla wszystkich kategorii klientów.
     
    • Budowa pozytywnego efektu wizerunkowy – klienci przywiązują się emocjonalnie do miejsc kojarzących się z miłymi chwilami i chętnie dzielą się swoimi wrażeniami w mediach społecznościowych. W Święta tematem numer jeden stają się prezenty i jeśli pomożemy Klientom zostać prezentowymi bohaterami to nigdy nam tego nie zapomną.