OD I DLA FIRMY

„- Dlaczego mi to dajesz?
– Z wielu powodów. Większości nie potrafię należycie wyjaśnić. Ale właśnie dlatego ludzie dają sobie prezenty, prawda? Nie potrafią wyrazić odczuć za pomocą słów, więc wyrażają je symbolicznie za pomocą prezentów.”                                                                                                                                                                         
(Matthew Quick „Wybacz mi, Leonardzie”)

Od 2010 roku specjalizujemy się w maksymalizowaniu efektywności prezentów firmowych. Szukaliśmy „prezentu idealnego” i badaliśmy wpływ prezentów na lojalność klientów, najemców i pracowników. Eksperymentowaliśmy z ilością, wyglądem i ceną. Poznaliśmy potencjał prezentów firmowych i znaczenie upominków. Znamy różnicę między prezentem firmowym, a prezentem i zasady prezentowego savoir vivre. Każdy z tysięcy przygotowanych przez nas prezentów biznesowych i dziesiątek tysięcy gadżetów firmowych stawał się dumną wizytówką firmy, która go wręczała.

W Polsce wciąż niewiele firm efektywnie wykorzystuje budżety przeznaczane na prezenty. Kupowane są najczęściej banalne bądź przypadkowe produkty nie mające nic wspólnego z firmą, które zostają zapomniane natychmiast po wręczeniu. Kreatywność
w przypadku prezentów firmowych ogranicza się często do wyboru droższego lub tańszego alkoholu albo miejsca, gdzie nadrukować logo na elektronicznym gadżecie. Prezenty potrafią pochłaniać znaczne środki, ale rzadko udaje im się wywołać efekt WOW!

O jakości i klasie prezentu firmowego świadczy jego wygląd, a dobry prezent czy upominek firmowy to taki, który dobrze się prezentuje.

  • nie warto oszczędzać na wyglądzie prezentu – pierwsze wrażenie jest najważniejsze
  • warto zadbać o efektowne dostarczenie prezentu – lepiej widoczny, widocznie lepszy
  • prezent firmowy wymaga zaplanowania i dopilnowania wielu elementów wpływających na jego finalna ocenę (m.in. zakup, transport, przechowywanie, personalizacja, zapakowanie, adresowanie, dostarczenie) – diabeł tkwi w szczegółach

Dekoratornia Prezentów zmienia prezenty w bardzo skuteczne narzędzie marketingowe.
Sprawdź co oferujemy i porozmawiajmy o tym jak zwiększyć efektywność Twoich prezentów.

1. Eleganckie pakowanie prezentów biznesowych

„A wygląd jest bardzo ważny, bez względu na to, co się ostatnio słyszy. Jeżeli wyglądasz, jakby ci na tobie nie zależało, to innym też nie będzie zależeć.”                                     (Joy Fielding „Grand Avenue”)

Prezent firmowy, jeśli ma być skuteczny to musi doskonale się prezentować. Wygląd prezentu w biznesie jest często ważniejszy niż jego zawartość, a niedopilnowanie szczegółów może kosztować wizerunkową wpadkę.

Dekoratornia Prezentów gwarantuje doskonale wyglądające prezenty, które stają się eleganckimi wizytówkami firmy i ważnym elementem budowy jej wizerunku. Każdy pakowany prezent jest najważniejszy.

  • Od 1 do 1000 sztuk i na różne okazje. Prezenty pakujemy w naszej pracowni lub w siedzibie klienta. Zobacz przykłady naszych prezentów.
  • Korzystamy z unikalnych i luksusowych papierów ozdobnych nieosiąganych w Polsce, produkujemy papiery firmowe, projektujemy kastomizowane opakowania, konfekcjonujemy i pakujemy prezenty materiałami powierzonymi przez klientów, zajmujemy się logistyką
    i transportem.
  • Świadczymy usługę PickUP&Delivery.

Serwis artystycznego pakowanie prezentów to również doskonały mechanizm promocyjny, integracyjny i lojalnościowy dla pracowników. W okresie przedświątecznym (ale również z innych okazji np. przed dniem dziecka, dniem mamy, itp.) to idealny prezent, który firma może podarować pracownikom.

2. Unikalne prezenty firmowe i upominki

„Nie mógłby kupić Eleonorze pióra. Albo zakładki. Nie żywił wobec niej uczuć zakładkowych.”                                                                                                                           (Rainbow Rowell „Eleonora i Park”)

Prezenty firmowe różnią się od prezentów. Finansowane z firmowych budżetów, dawane są w imieniu firmy i w dużym stopniu wpływają na jej wizerunek i przyszłe relacje biznesowe. Wymagają dużej uwagi, bo są oficjalne i szkoda pieniędzy na prezenty, które nie służą strategii firmy. Życie pełne jest przykładów uszczęśliwiania klientów na siłę czymś mało przydatnym, niedopasowanym do momentu, potrzeb i wizerunku firmy.

Prezenty firmowe, żeby dobrze odegrały swoją rolę muszą być odpowiednio dobrane i przygotowane. O ich wartości nie decyduje cena, ale ich jakość i oryginalność. Aby były atrakcyjne i wartościowe muszą dobrze się prezentować, czyli elegancko wyglądać i zostać elegancko dostarczone.

Dekoratornia Prezentów to najlepszy wybór, kiedy w firmie prezenty mają znaczenie. Naszym klientom dostarczamy:

  • Pomysłowe prezenty dla klientów
  • Wyrafinowane prezenty dla partnerów 
  • Przydatne prezenty dla pracowników 
  • Luksusowe prezenty dla VIP’ów
  • Od 1 do „ile Państwo sobie życzą” i na różne okazje

Oferujemy doświadczenie, znajomość rynku i kreatywność. Od doboru prezentów gwarantujących efekt WOW, poprzez produkcję, pakowanie, konfekcjonowanie i dystrybucję do wskazanych adresatów. Od specjalistycznego doradztwa w zakresie alkoholi poprzez projektowanie
i produkcję firmowych maskotek, aż po dostarczanie oryginalnych upominków firmowych.

3. Stanowiska artystycznego pakowania prezentów

„(…) największy prezent dostajesz wtedy, kiedy ktoś postanowi podarować ci pół godziny, godzinę albo całe popołudnie i ten czas jest tylko dla ciebie.”                                   (John Marsden „Przyciągając burze”)

Dostarczamy świąteczne stanowiska artystycznego pakowania prezentów wraz z profesjonalną obsługą i nielimitowaną ilością unikalnych materiałów dekoracyjnych do firm, biurowców i galerii handlowych. Poznaj co zyskasz korzystając z serwisu Dekoratorni Prezentów.

4. Warsztaty artystycznego pakowania

„Każdy kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”                                                                                                                                                                                                                                 (Henry Ford)

Łatwo dostrzec różnicę między ładnym prezentem, a prezentem. Natomiast przygotowanie ładnego prezentu nie jest proste. Wymaga czasu, umiejętności, odpowiednich materiałów, narzędzi i … pomysłu.

Warsztaty  Dekoratorni Prezentów rozwijają kreatywność, zdolności manualne i przydatne w codziennym życiu umiejętności.
To skuteczny format integrujący pracowników i klientów z firmą i narzędzie motywacyjne. Są znakomitą alternatywą jako nagroda
w promocji czy konkursie organizowanym przez firmę dla swoich klientów czy partnerów. Pakowanie prezentów to świetny relaks
i doskonała kreatywna rozrywka. Pozwala skupić się, docenić wagę detali, dobrze się bawić, ale przede wszystkim zaskakiwać siebie
i sprawiać radość bliskim osobom.

Prowadzimy również warsztaty on-line. Skontaktuj się z nami i sprawdź co możemy zaproponować dla Twoich pracowników.

5. Kursy artystycznego pakowania

„(…) największy prezent dostajesz wtedy, kiedy ktoś postanowi podarować ci pół godziny, godzinę albo całe popołudnie i ten czas jest tylko dla ciebie.”                                   (John Marsden „Przyciągając burze”)

Są branże, gdzie prezenty odgrywają bardzo dużą rolę, a zapakowanie produktu na prezent jest obowiązkiem sprzedawcy. Pięknie zapakowany prezent jest niezwykle pożądana przez klientów – automatycznie podwyższa wartość towaru, prestiż miejsca, zwiększa satysfakcję po zakupach. Źle zapakowany prezent działa przeciwnie. 

Kursy Dekoratorni Prezentów to świetna szkoła dla pracowników sklepów i sieci sprzedaży. Zaprojektowane zostały z myślą o osobach, które chcą lub powinny się nauczyć jak działając pod presją czasu sprawnie i estetycznie zapakować prezent dla wymagającego klienta. Gwarantują poprawę jakości obsługi, są prostą drogą do zwiększenia sprzedaży i elementem budowy lojalności klientów.

  • Zarządzasz siecią sprzedaży detalicznej,
  • jesteś właścicielem sklepu,
  • masz salon jubilerski, perfumerię, sklep z alkoholami,
  • sprzedajesz „prezenty” przez internet,
  • chcesz, aby Twoi klienci cieszyli się pięknymi prezentami, 

skontaktuj się z nami w sprawie kursów dla swoich pracowników.

Każda firma ma inne potrzeby, a pracownicy różne umiejętności i doświadczenia związane z pakowaniem prezentów. Sugestie dotyczące długości i zakresu kursu przedstawiamy po rozmowie, ocenie potrzeb i poznaniu ilości uczestników. 

6. Dekoracje okolicznościowe

„Wyobraźnia znaczy więcej niż wiedza.”                                                                   (Albert Einstein)

Obraz jest wart 1000 słów, a nasi specjaliści są mistrzami aranżacji przestrzennych, dekoracji miejsc i budowy atmosfery w miejscach
w których PREZENTY MUSZĄ SIĘ PIĘKNIE PREZENTOWAĆ. 

Dekorujemy witryny sklepowe i sklepy, biura i biurowce, galerie handlowe i przestrzenie miejskie, plany telewizyjne, filmowe, zdjęciowe, przygotowujemy prezenty do reklam, zdjęć, filmów, programów telewizyjnych, projektujemy i wykonujemy prezenty „chodzące”, „jeżdżące”
i „wiszące” oraz realizujemy marzenia osób, które lubią widok doskonale i z klasą zapakowanych prezentów. 

Działamy w oparciu o wypracowane schematy i procedury, gwarantujące zarówno perfekcyjny wygląd jak i bezpieczeństwo dostarczanych dekoracji. Dysponujemy studiem projektowy i graficznym, zapleczem produkcyjnym i logistycznym oraz ogromnym doświadczeniem w pracach scenograficznych.

7. Obsługa eventów i wydarzeń promocyjnych

„Nie wystarczy być we właściwym miejscu we właściwym czasie. Trzeba być właściwą osobą we  właściwym miejscu we właściwym czasie.”                                                                                          (T. Harv Eker)

Realizujemy profesjonalne usługi eleganckiego pakowania prezentów wykonywane pod presją czasu podczas eventów firmowych i akcji promocyjnych. Zapewniamy pakowanie okazjonalne w miejscach sprzedaży – doskonały sposób zwiększenia sprzedaży i związania klientów z marką. To wygodne i ekonomiczne rozwiązanie problemów braku wykwalifikowanych pracowników sezonowych, z których chętnie korzystają perfumerie, salony jubilerskie, drogerie, księgarnie, sklepy odzieżowe.
Święta, wydarzenia promocyjne, obchody urodzin sklepu, jubileusz marki, wprowadzenie nowego produktu na rynek, inne „wydarzenie prezentowe” (dobre okazje sprawdź w naszym Kalendarzu Prezentowym) gdy PREZENTY MAJĄ ZNACZENIE wybierz Dekoratornię Prezentów.

image gold
image gold
image gold

Kultura jakości

Oferujemy nie tylko najlepsze papiery ozdobne i eleganckie materiały dekoracyjne, ale przede wszystkim doświadczenie, które zdobywamy od lat. Co roku poszerzamy gamę papierów ozdobnych i dekoracji, które sprowadzamy z kilku europejskich krajów oraz od renomowanych polskich dostawców. Wszystkie powierzane nam prezenty są bezpieczne, ale również ubezpieczone. Wdrożyliśmy autorskie procedury pracy i obsługi klienta doceniane przez klientów indywidualnych i korporacyjnych.

Zespół artystyczny

Prezent wyraża uczucia i emocje, a pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Nasz zespół artystyczny osiąga ten cel doskonale łącząc świetną technikę ze zdolnościami plastycznymi i umiejętnością komunikacji z najbardziej wymagającymi klientami. Plastyczki i dekoratorki śledzą światowe trendy we wzornictwie, usprawniają techniki i wprowadzają nowe metody artystycznego pakowania prezentów. Doświadczenie, kreatywność i pasja z jaką podchodzimy do każdego prezentu powodują, że nasze prace są unikalne.

Eko klimat

Ekologiczne pakowanie prezentów to nie szary papier i nudny sznurek. Dbając o estetykę efektywnie wykorzystujemy materiały dekoracyjne przestrzegając zasady „less waste” oraz korzystamy w większości z produktów przyjaznych środowisku. Znaczna część papierów ozdobnych jest z recyklingu lub z certyfikatem FSC (papier produkowany z drewna nie naruszając przy tym bogactw biologicznych i struktury lasów). Zamiast foli używamy biodegradowalny celofan.

OD I DLA FIRMY​

– Z wielu powodów. Większości nie potrafię należycie wyjaśnić. Ale właśnie dlatego ludzie dają sobie prezenty, prawda? Nie potrafią wyrazić odczuć za pomocą słów, więc wyrażają je symbolicznie za pomocą prezentów.”
(Matthew Quick „Wybacz mi, Leonardzie”)

Od 2010 roku specjalizujemy się w maksymalizowaniu efektywności prezentów firmowych. Szukaliśmy „prezentu idealnego” i badaliśmy wpływ prezentów na lojalność klientów, najemców i pracowników. Eksperymentowaliśmy z ilością, wyglądem i ceną. Poznaliśmy potencjał prezentów firmowych i znaczenie upominków. Znamy różnicę między prezentem firmowym, a prezentem i zasady prezentowego savoir vivre. Każdy z tysięcy przygotowanych przez nas prezentów biznesowych i dziesiątek tysięcy gadżetów firmowych stawał się dumną wizytówką firmy, która go wręczała.

W Polsce wciąż niewiele firm efektywnie wykorzystuje budżety przeznaczane na prezenty. Kupowane są najczęściej banalne bądź przypadkowe produkty nie mające nic wspólnego z firmą, które zostają zapomniane natychmiast po wręczeniu. Kreatywność
w przypadku prezentów firmowych ogranicza się często do wyboru droższego lub tańszego alkoholu albo miejsca, gdzie nadrukować logo na elektronicznym gadżecie. Prezenty potrafią pochłaniać znaczne środki, ale rzadko udaje im się wywołać efekt WOW!

w przypadku prezentów firmowych ogranicza się często do wyboru droższego lub tańszego alkoholu albo miejsca, gdzie nadrukować logo na elektronicznym gadżecie. Prezenty potrafią pochłaniać znaczne środki, ale rzadko udaje im się wywołać efekt WOW!

O jakości i klasie prezentu firmowego świadczy jego wygląd, a dobry prezent czy upominek firmowy to taki, który dobrze się prezentuje.

  • nie warto oszczędzać na wyglądzie prezentu – pierwsze wrażenie jest najważniejsze
  • warto zadbać o efektowne dostarczenie prezentu – lepiej widoczny, widocznie lepszy
  • prezent firmowy wymaga zaplanowania i dopilnowania wielu elementów wpływających na jego finalna ocenę (m.in. zakup, transport, przechowywanie, personalizacja, zapakowanie, adresowanie, dostarczenie) – diabeł tkwi w szczegółach

Dekoratornia Prezentów zmienia prezenty w bardzo skuteczne narzędzie marketingowe.
Sprawdź co oferujemy i porozmawiajmy o tym jak zwiększyć efektywność Twoich prezentów.

1. Eleganckie pakowanie prezentów biznesowych​

„A wygląd jest bardzo ważny, bez względu na to, co się ostatnio słyszy. Jeżeli wyglądasz, jakby ci na tobie nie zależało, to innym też nie będzie zależeć.”
(Joy Fielding „Grand Avenue”)

Prezent firmowy, jeśli ma być skuteczny to musi doskonale się prezentować. Wygląd prezentu w biznesie jest często ważniejszy niż jego zawartość, a niedopilnowanie szczegółów może kosztować wizerunkową wpadkę.

Dekoratornia Prezentów gwarantuje doskonale wyglądające prezenty, które stają się eleganckimi wizytówkami firmy i ważnym elementem budowy jej wizerunku. Każdy pakowany prezent jest najważniejszy.

  • Od 1 do 1000 sztuk i na różne okazje. Prezenty pakujemy w naszej pracowni lub w siedzibie klienta. Zobacz przykłady naszych prezentów.
  • Korzystamy z unikalnych i luksusowych papierów ozdobnych nieosiąganych w Polsce, produkujemy papiery firmowe, projektujemy kastomizowane opakowania, konfekcjonujemy i pakujemy prezenty materiałami powierzonymi przez klientów, zajmujemy się logistyką
    i transportem.
  • Świadczymy usługę PickUP&Delivery.

Serwis artystycznego pakowanie prezentów to również doskonały mechanizm promocyjny, integracyjny i lojalnościowy dla pracowników. W okresie przedświątecznym (ale również z innych okazji np. przed dniem dziecka, dniem mamy, itp.) to idealny prezent, który firma może podarować pracownikom.

2. Unikalne prezenty firmowe i upominki

„Nie mógłby kupić Eleonorze pióra. Albo zakładki. Nie żywił wobec niej uczuć zakładkowych.”
(Rainbow Rowell „Eleonora i Park”)

Prezenty firmowe różnią się od prezentów. Finansowane z firmowych budżetów, dawane są w imieniu firmy i w dużym stopniu wpływają na jej wizerunek i przyszłe relacje biznesowe. Wymagają dużej uwagi, bo są oficjalne i szkoda pieniędzy na prezenty, które nie służą strategii firmy. Życie pełne jest przykładów uszczęśliwiania klientów na siłę czymś mało przydatnym, niedopasowanym do momentu, potrzeb i wizerunku firmy.

Prezenty firmowe, żeby dobrze odegrały swoją rolę muszą być odpowiednio dobrane i przygotowane. O ich wartości nie decyduje cena, ale ich jakość i oryginalność. Aby były atrakcyjne i wartościowe muszą dobrze się prezentować, czyli elegancko wyglądać i zostać elegancko dostarczone.

Dekoratornia Prezentów to najlepszy wybór, kiedy w firmie prezenty mają znaczenie. Naszym klientom dostarczamy:

  • Pomysłowe prezenty dla klientów
  • Wyrafinowane prezenty dla partnerów 
  • Przydatne prezenty dla pracowników 
  • Luksusowe prezenty dla VIP’ów
  • Od 1 do „ile Państwo sobie życzą” i na różne okazje

Oferujemy doświadczenie, znajomość rynku i kreatywność. Od doboru prezentów gwarantujących efekt WOW, poprzez produkcję, pakowanie, konfekcjonowanie i dystrybucję do wskazanych adresatów. Od specjalistycznego doradztwa w zakresie alkoholi poprzez projektowanie i produkcję firmowych maskotek, aż po dostarczanie oryginalnych upominków firmowych i produkcję firmowych maskotek, aż po dostarczanie oryginalnych upominków firmowych.

3. Stanowiska artystycznego pakowania prezentów

„(…) największy prezent dostajesz wtedy, kiedy ktoś postanowi podarować ci pół godziny, godzinę albo całe popołudnie i ten czas jest tylko dla ciebie.”
(John Marsden „Przyciągając burze”)

Dostarczamy świąteczne stanowiska artystycznego pakowania prezentów wraz z profesjonalną obsługą i nielimitowaną ilością unikalnych materiałów dekoracyjnych do firm, biurowców i galerii handlowych. Poznaj co zyskasz korzystając z serwisu Dekoratorni Prezentów.

4. Warsztaty artystycznego pakowania

„Każdy kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
(Henry Ford)

Łatwo dostrzec różnicę między ładnym prezentem, a prezentem. Natomiast przygotowanie ładnego prezentu nie jest proste. Wymaga czasu, umiejętności, odpowiednich materiałów, narzędzi i … pomysłu.

Warsztaty  Dekoratorni Prezentów rozwijają kreatywność, zdolności manualne i przydatne w codziennym życiu umiejętności.
To skuteczny format integrujący pracowników i klientów z firmą i narzędzie motywacyjne. Są znakomitą alternatywą jako nagroda
w promocji czy konkursie organizowanym przez firmę dla swoich klientów czy partnerów. Pakowanie prezentów to świetny relaks
i doskonała kreatywna rozrywka. Pozwala skupić się, docenić wagę detali, dobrze się bawić, ale przede wszystkim zaskakiwać siebie
i sprawiać radość bliskim osobom.

Prowadzimy również warsztaty on-line. Skontaktuj się z nami i sprawdź co możemy zaproponować dla Twoich pracowników.

5. Kursy artystycznego pakowania​

„(…) największy prezent dostajesz wtedy, kiedy ktoś postanowi podarować ci pół godziny, godzinę albo całe popołudnie i ten czas jest tylko dla ciebie.”
(John Marsden „Przyciągając burze”)

Są branże, gdzie prezenty odgrywają bardzo dużą rolę, a zapakowanie produktu na prezent jest obowiązkiem sprzedawcy. Pięknie zapakowany prezent jest niezwykle pożądana przez klientów – automatycznie podwyższa wartość towaru, prestiż miejsca, zwiększa satysfakcję po zakupach. Źle zapakowany prezent działa przeciwnie. 

Kursy Dekoratorni Prezentów to świetna szkoła dla pracowników sklepów i sieci sprzedaży. Zaprojektowane zostały z myślą o osobach, które chcą lub powinny się nauczyć jak działając pod presją czasu sprawnie i estetycznie zapakować prezent dla wymagającego klienta. Gwarantują poprawę jakości obsługi, są prostą drogą do zwiększenia sprzedaży i elementem budowy lojalności klientów.

  • Zarządzasz siecią sprzedaży detalicznej,
  • jesteś właścicielem sklepu,
  • masz salon jubilerski, perfumerię, sklep z alkoholami,
  • sprzedajesz „prezenty” przez internet,
  • chcesz, aby Twoi klienci cieszyli się pięknymi prezentami, 

skontaktuj się z nami w sprawie kursów dla swoich pracowników.

Każda firma ma inne potrzeby, a pracownicy różne umiejętności i doświadczenia związane z pakowaniem prezentów. Sugestie dotyczące długości i zakresu kursu przedstawiamy po rozmowie, ocenie potrzeb i poznaniu ilości uczestników. 

6. Dekoracje okolicznościowe

„Wyobraźnia znaczy więcej niż wiedza.”
(Albert Einstein)

Obraz jest wart 1000 słów, a nasi specjaliści są mistrzami aranżacji przestrzennych, dekoracji miejsc i budowy atmosfery w miejscach, w których PREZENTY MUSZĄ SIĘ PIĘKNIE PREZENTOWAĆ. 

Dekorujemy witryny sklepowe i sklepy, biura i biurowce, galerie handlowe i przestrzenie miejskie, plany telewizyjne, filmowe, zdjęciowe, przygotowujemy prezenty do reklam, zdjęć, filmów, programów telewizyjnych, projektujemy i wykonujemy prezenty „chodzące”, „jeżdżące” i „wiszące” oraz realizujemy marzenia osób, które lubią widok doskonale i z klasą zapakowanych prezentów. 

Działamy w oparciu o wypracowane schematy i procedury, gwarantujące zarówno perfekcyjny wygląd jak i bezpieczeństwo dostarczanych dekoracji. Dysponujemy studiem projektowy i graficznym, zapleczem produkcyjnym i logistycznym oraz ogromnym doświadczeniem w pracach scenograficznych.

7. Obsługa eventów i wydarzeń promocyjnych

„Nie wystarczy być we właściwym miejscu we właściwym czasie. Trzeba być właściwą osobą we  właściwym miejscu we właściwym czasie.”
(T. Harv Eker)

Realizujemy profesjonalne usługi eleganckiego pakowania prezentów wykonywane pod presją czasu podczas eventów firmowych i akcji promocyjnych. Zapewniamy pakowanie okazjonalne w miejscach sprzedaży – doskonały sposób zwiększenia sprzedaży i związania klientów z marką. To wygodne i ekonomiczne rozwiązanie problemów braku wykwalifikowanych pracowników sezonowych, z których chętnie korzystają perfumerie, salony jubilerskie, drogerie, księgarnie, sklepy odzieżowe.

image gold

Kultura jakości

Oferujemy nie tylko najlepsze papiery ozdobne i eleganckie materiały dekoracyjne, ale przede wszystkim doświadczenie, które zdobywamy od lat. Co roku poszerzamy gamę papierów ozdobnych i dekoracji, które sprowadzamy z kilku europejskich krajów oraz od renomowanych polskich dostawców. Wszystkie powierzane nam prezenty są bezpieczne, ale również ubezpieczone. Wdrożyliśmy autorskie procedury pracy i obsługi klienta doceniane przez klientów indywidualnych i korporacyjnych.

image gold

Zespół artystyczny

Prezent wyraża uczucia i emocje, a pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Nasz zespół artystyczny osiąga ten cel doskonale łącząc świetną technikę ze zdolnościami plastycznymi i umiejętnością komunikacji z najbardziej wymagającymi klientami. Plastyczki i dekoratorki śledzą światowe trendy we wzornictwie, usprawniają techniki i wprowadzają nowe metody artystycznego pakowania prezentów. Doświadczenie, kreatywność i pasja z jaką podchodzimy do każdego prezentu powodują, że nasze prace są unikalne.

image gold

Eko klimat

Ekologiczne pakowanie prezentów to nie szary papier i nudny sznurek. Dbając o estetykę efektywnie wykorzystujemy materiały dekoracyjne przestrzegając zasady „less waste” oraz korzystamy w większości z produktów przyjaznych środowisku. Znaczna część papierów ozdobnych jest z recyklingu lub z certyfikatem FSC (papier produkowany z drewna nie naruszając przy tym bogactw biologicznych i struktury lasów). Zamiast foli używamy biodegradowalny celofan.