MY I NASZE PREZENTY
„- Dlaczego mi to dajesz?
– Z wielu powodów. Większości nie potrafię należycie wyjaśnić. Ale właśnie dlatego ludzie dają sobie prezenty, prawda? Nie potrafią wyrazić odczuć za pomocą słów, więc wyrażają je symbolicznie za pomocą prezentów.” (Matthew Quick „Wybacz mi, Leonardzie”)
My tzn. Dekoratornia Prezentów
Od 2010 roku profesjonalnie zajmujemy się prezentami – pakujemy prezenty, doradzamy na temat prezentów, wymyślamy prezenty, organizujemy prezenty, robimy prezenty, kupujemy prezenty, dostarczamy prezenty, ale również czytamy o prezentach, uczymy się o prezentach, eksperymentujemy na prezentach i oczywiście dostajemy prezenty.
Dekoratornia Prezentów zapakowała ponad 40 000 prezentów i każdy z nich był wyjątkowy. Zaprojektowała i przygotowała tysiące prezentów biznesowych, dziesiątki tysięcy gadżetów
i upominków, zrealizowała kilkadziesiąt niesamowitych prezentów specjalnych. Każda z tych rzeczy sprawiała radość obdarowanym, ale przede wszystkim podkreślała indywidualny charakter klienta
i była jego dumną wizytówką. Organizowane przez Dekoratornię Prezentów stanowiska artystycznego pakowania prezentów w wielu galeriach handlowych i firmach stały się wyczekiwanym wydarzeniem i zwiastunem radosnych Świąt.
Dekoratornia Prezentów tzn. Sztuka
Dekoratornia Prezentów nie ma sobie równych, jeśli chodzi o gustowne przyozdabianie prezentów, nadawanie im luksusowego blasku, podkreślanie elegancji i dobrego stylu.
Dobierając właściwe materiały dekoracyjne i łącząc je w kreatywny sposób sprawiamy, że niewielki prezent przysłania pozostałe, duży nabiera gracji, a skromny staje się bohaterem wieczoru. Perfekcyjne wykonanie, konsekwentna dbałość o detale w połączeniu z klasyczną elegancją, rustykalnym przepychem, folkową kolorystyką, szalonymi elementami, dziwacznymi kokardami sprawiają, że każdy zapakowany przez nas prezent prezentuje się idealnie.
Nie ma przesady w stwierdzeniu, że potrafimy po mistrzowsku i atrakcyjnie zapakować każdy prezent, na każdą okazję, dla każdego, od każdego i to w naprawdę dużych ilościach.
Prezenty tzn. Emocje
Nasze propozycje prezentów czarują oryginalnością i formą. Nie konkurujemy z dostawcami prezentów i upominków, ale uzupełniamy ich ofertę – ślub i wesele za kołem podbiegunowym dla 200 gości, obóz survivalowy i spotkanie z Edem Staffordem dla męża, , zimna lemoniada w gorący dzień dla klientów, świąteczne studio fotograficzne dla pracowników, personalizowane koszulki dla uczestników, samodzielnie wykonywane ozdoby z miedzi dla laureatów, szkoła jazdy ekstremalnej dla przyjaciół, pierniczki cynamonowe z logiem firmowym dla przechodniów.
To tylko przykłady jak możemy dobrać, przygotować i „zapakować” oryginalny prezent, tak żeby zapadł na długo w pamięć obdarowanego. Ciekawy prezent wcale nie musi być drogi, a firmowy upominek nudny.
Dekoratornia Prezentów tzn. Prezent w Centrum Uwagi
Dzięki naszym klientom staliśmy się bardzo poważnymi specjalistami w dziedzinie prezentów.
Co ciekawe, nasz Klient, na którym powinno nam zależeć ma dla nas mniejsze znaczenie niż to, komu
i z jakiego powodu będzie chciał dać prezenty czy wręczać upominki. Często prowadzi to do długich kreatywnych dyskusji i sporów kogo zachwycić w pierwszej kolejności 🙂
Dekoratornia Prezentów świadczy unikalną obsługę, bo skupia się nie na kliencie, ale na każdym prezencie i na każdym adresacie, do którego ten prezent ma trafić. Zagwarantowanie właściwych wrażeń przy wręczaniu prezentu, okazanie nim miłości, szacunku, przyjaźni czy tylko zapewnienie olśniewającego wyglądu prezentu i dopasowanie go do scenografii, koloru wnętrza czy wskazanego stylu jest możliwe dzięki pasji i doświadczeniu. Byłoby całkowicie niemożliwe bez wykazania się:
odpowiedzialnością, zdolnościami manualnymi, wrażliwością plastyczną, poczuciem estetyki, orientacją przestrzenną, doskonałą kondycją, odpornością na stres oraz wiedzą z zakresu psychologii, kultury, towaroznawstwa, biznesu i oczywiście savoir-vivre’u.
Prezenty tzn. Rodzinne Tradycje i Własne Doświadczenia
Pięknych prezentów nauczyły nas prababcie, babcie i mamy. Dawanie prezentów zamieniały
w magiczne chwile, które zostały w nas na zawsze. Nie pamiętamy wszystkich podarunków, ale pamiętamy ozdobne papiery, śmieszne wstążki, kolorowe tiule, zachwyt wszystkich wokół, śmiech, szacunek dla każdego daru, wdzięczność i atmosferę jaką tworzyły wokół prezentów.
Sztuki dekorowania prezentów nauczyła nas szarość lat 80tych i permanentne braki wszystkiego. Sreberka od czekolady, stare firanki i sukienki, wycinanki, malowane szare papiery, oklejane bibułą pudełka od butów – deficyt pobudzał kreatywność. Techniki decoupage’u wciąż są podobne, tylko materiały są ładniejsze 🙂
Na koniec dzięki wyjazdom zagranicznym i pracy w korporacjach mieliśmy okazję ćwiczyć „sztukę władania prezentami”, która okazywała się wielokrotnie przydatniejsza do nawiązywania przyjaźni i gaszenia konfliktów niż sztuka władania obcym językiem, gra w golfa czy wiedza sommeliera. Nauczyliśmy się właściwego używania prezentu, zrozumieliśmy jego potencjał i „siłę rażenia” – zajęło nam to całe lata.
Wiedza o prezentach jest równie niezbędna w życiu codziennym jak znajomość dobrych manier przy stole czy umiejętność właściwego doboru stroju do sytuacji. Zagadką jest, dlaczego dom i szkoła tak pobłażliwie traktują temat prezentów pozostawiając go raczej intuicji niż wiedzy.
8 mocnych stron Dekoratorni Prezentów
1. Usługi topowej jakości z zakresu pakowania prezentów – od 1 do 1000 sztuk, utrzymanych w różnorodnej stylistyce lub w podobnym stylu, na okazje małe i duże, wręczanych z powodów prywatnych i oficjalnych, na zlecenie firm i osób prywatnych:
- w pełni wyposażone stanowiska do pakowana prezentów do centrów handlowych wraz z profesjonalną obsługą i nielimitowaną ilością papierów i materiałów dekoracyjnych,
- w pełni wyposażone stanowiska do pakowania prezentów do biurowców i do firm wraz z profesjonalną obsługą i nielimitowaną ilością papierów i materiałów dekoracyjnych,
- konfekcjonowanie i pakowanie prezentów firmowych (plus dostawy),
- pakowanie prezentów powierzonych przez klientów (osoby prywatne, firmy),
- pakowanie prezentów dla pracowników firm (na zlecenie pracodawcy),
- na specjalne zamówienie realizuje usługę pakowania prezentów „na miejscu” u Klienta,
- profesjonalny serwis dla galerii sztuki, salonów jubilerskich, butików, organizatorów wesel, firm eventowych,
- „pick-up & delivery service”.
2. Dobór unikalnych prezentów firmowych i upominków (w tym produkcja maskotek).
3. Dobór unikalnych prezentów dla osób prywatnych.
4. Prezenty w różnych rozmiarach jako elementy scenograficzne przygotowywane przy wykorzystaniu materiałów własnych, powierzonych bądź specjalnie przygotowanych przez nas na daną okazję. Od luksusowo zapakowanych pudełek (z logiem firmy/marki) na wszelkiego rodzaju imprezy firmowe, poprzez różnego rodzaju zapakowane „prezenty” do sesji zdjęciowych, na plany filmowe, jako element dekoracyjny do studia telewizyjnego, aż do wytrzymałych konstrukcji „prezentowych” do realizacji działań marketingowych, PR czy akcji ambientowych.
5. Warsztaty artystycznego pakowania prezentów dla klientów, pracowników i osób prywatnych.
6. Nasi eksperci od pakowania prezentów mogą zarówno udzielać konsultacji jak i przeprowadzać prezentację na potrzeby mediów/filmów reklamowych czy wystąpić w programie telewizyjnym.
7. Szkolenia dla sprzedawców sklepów stacjonarnych, internetowych i sieci handlowych zapewniające im umiejętności i pewność siebie potrzebne do samodzielnego pakowania prezentów przy presji czasowej i w warunkach realnego środowiska pracy. Skuteczne programy szkoleniowe dotyczące pakowania prezentów łatwe do wdrożenia w sieci handlowej/firmie.
8. Wysoka jakość obsługi klienta, wysoka jakość używanych materiałów, wysoka jakość wykonania, wysoka jakość procedur i standardów.
MY I NASZE PREZENTY
„- Dlaczego mi to dajesz?
– Z wielu powodów. Większości nie potrafię należycie wyjaśnić. Ale właśnie dlatego ludzie dają sobie prezenty, prawda? Nie potrafią wyrazić odczuć za pomocą słów, więc wyrażają je symbolicznie za pomocą prezentów.” (Matthew Quick „Wybacz mi, Leonardzie”)
My tzn. Dekoratornia Prezentów
Od 2010 roku profesjonalnie zajmujemy się prezentami – pakujemy prezenty, doradzamy na temat prezentów, wymyślamy prezenty, organizujemy prezenty, robimy prezenty, kupujemy prezenty, dostarczamy prezenty, ale również czytamy o prezentach, uczymy się o prezentach, eksperymentujemy na prezentach i oczywiście dostajemy prezenty.
Dekoratornia Prezentów zapakowała ponad 40 000 prezentów i każdy z nich był wyjątkowy. Zaprojektowała i przygotowała tysiące prezentów biznesowych, dziesiątki tysięcy gadżetów
i upominków, zrealizowała kilkadziesiąt niesamowitych prezentów specjalnych. Każda z tych rzeczy sprawiała radość obdarowanym, ale przede wszystkim podkreślała indywidualny charakter klienta
i była jego dumną wizytówką. Organizowane przez Dekoratornię Prezentów stanowiska artystycznego pakowania prezentów w wielu galeriach handlowych i firmach stały się wyczekiwanym wydarzeniem i zwiastunem radosnych Świąt.
Dekoratornia Prezentów tzn. Sztuka
Dekoratornia Prezentów nie ma sobie równych, jeśli chodzi o gustowne przyozdabianie prezentów, nadawanie im luksusowego blasku, podkreślanie elegancji i dobrego stylu.
Dobierając właściwe materiały dekoracyjne i łącząc je w kreatywny sposób sprawiamy, że niewielki prezent przysłania pozostałe, duży nabiera gracji, a skromny staje się bohaterem wieczoru. Perfekcyjne wykonanie, konsekwentna dbałość o detale w połączeniu z klasyczną elegancją, rustykalnym przepychem, folkową kolorystyką, szalonymi elementami, dziwacznymi kokardami sprawiają, że każdy zapakowany przez nas prezent prezentuje się idealnie.
Nie ma przesady w stwierdzeniu, że potrafimy po mistrzowsku i atrakcyjnie zapakować każdy prezent, na każdą okazję, dla każdego, od każdego i to w naprawdę dużych ilościach.
Prezenty tzn. Emocje
Nasze propozycje prezentów czarują oryginalnością i formą. Nie konkurujemy z dostawcami prezentów i upominków, ale uzupełniamy ich ofertę – ślub i wesele za kołem podbiegunowym dla 200 gości, obóz survivalowy i spotkanie z Edem Staffordem dla męża, , zimna lemoniada w gorący dzień dla klientów, świąteczne studio fotograficzne dla pracowników, personalizowane koszulki dla uczestników, samodzielnie wykonywane ozdoby z miedzi dla laureatów, szkoła jazdy ekstremalnej dla przyjaciół, pierniczki cynamonowe z logiem firmowym dla przechodniów.
To tylko przykłady jak możemy dobrać, przygotować i „zapakować” oryginalny prezent, tak żeby zapadł na długo w pamięć obdarowanego. Ciekawy prezent wcale nie musi być drogi, a firmowy upominek nudny.
Dekoratornia Prezentów tzn. Prezent w Centrum Uwagi
Dzięki naszym klientom staliśmy się bardzo poważnymi specjalistami w dziedzinie prezentów.
Co ciekawe, nasz Klient, na którym powinno nam zależeć ma dla nas mniejsze znaczenie niż to, komu
i z jakiego powodu będzie chciał dać prezenty czy wręczać upominki. Często prowadzi to do długich kreatywnych dyskusji i sporów kogo zachwycić w pierwszej kolejności 🙂
Dekoratornia Prezentów świadczy unikalną obsługę, bo skupia się nie na kliencie, ale na każdym prezencie i na każdym adresacie, do którego ten prezent ma trafić. Zagwarantowanie właściwych wrażeń przy wręczaniu prezentu, okazanie nim miłości, szacunku, przyjaźni czy tylko zapewnienie olśniewającego wyglądu prezentu i dopasowanie go do scenografii, koloru wnętrza czy wskazanego stylu jest możliwe dzięki pasji i doświadczeniu. Byłoby całkowicie niemożliwe bez wykazania się:
odpowiedzialnością, zdolnościami manualnymi, wrażliwością plastyczną, poczuciem estetyki, orientacją przestrzenną, doskonałą kondycją, odpornością na stres oraz wiedzą z zakresu psychologii, kultury, towaroznawstwa, biznesu i oczywiście savoir-vivre’u.
Prezenty tzn. Rodzinne Tradycje i Własne Doświadczenia
Pięknych prezentów nauczyły nas prababcie, babcie i mamy. Dawanie prezentów zamieniały
w magiczne chwile, które zostały w nas na zawsze. Nie pamiętamy wszystkich podarunków, ale pamiętamy ozdobne papiery, śmieszne wstążki, kolorowe tiule, zachwyt wszystkich wokół, śmiech, szacunek dla każdego daru, wdzięczność i atmosferę jaką tworzyły wokół prezentów.
Sztuki dekorowania prezentów nauczyła nas szarość lat 80tych i permanentne braki wszystkiego. Sreberka od czekolady, stare firanki i sukienki, wycinanki, malowane szare papiery, oklejane bibułą pudełka od butów – deficyt pobudzał kreatywność. Techniki decoupage’u wciąż są podobne, tylko materiały są ładniejsze 🙂
Na koniec dzięki wyjazdom zagranicznym i pracy w korporacjach mieliśmy okazję ćwiczyć „sztukę władania prezentami”, która okazywała się wielokrotnie przydatniejsza do nawiązywania przyjaźni i gaszenia konfliktów niż sztuka władania obcym językiem, gra w golfa czy wiedza sommeliera. Nauczyliśmy się właściwego używania prezentu, zrozumieliśmy jego potencjał i „siłę rażenia” – zajęło nam to całe lata.
Wiedza o prezentach jest równie niezbędna w życiu codziennym jak znajomość dobrych manier przy stole czy umiejętność właściwego doboru stroju do sytuacji. Zagadką jest, dlaczego dom i szkoła tak pobłażliwie traktują temat prezentów pozostawiając go raczej intuicji niż wiedzy.
8 mocnych stron Dekoratorni Prezentów
1. Usługi topowej jakości z zakresu pakowania prezentów – od 1 do 1000 sztuk, utrzymanych w różnorodnej stylistyce lub w podobnym stylu, na okazje małe i duże, wręczanych z powodów prywatnych i oficjalnych, na zlecenie firm i osób prywatnych:
- w pełni wyposażone stanowiska do pakowana prezentów do centrów handlowych wraz z profesjonalną obsługą i nielimitowaną ilością papierów i materiałów dekoracyjnych,
- w pełni wyposażone stanowiska do pakowania prezentów do biurowców i do firm wraz z profesjonalną obsługą i nielimitowaną ilością papierów i materiałów dekoracyjnych,
- konfekcjonowanie i pakowanie prezentów firmowych (plus dostawy),
- pakowanie prezentów powierzonych przez klientów (osoby prywatne, firmy),
- pakowanie prezentów dla pracowników firm (na zlecenie pracodawcy),
- na specjalne zamówienie realizuje usługę pakowania prezentów „na miejscu” u Klienta,
- profesjonalny serwis dla galerii sztuki, salonów jubilerskich, butików, organizatorów wesel, firm eventowych,
- „pick-up & delivery service”.
2. Dobór unikalnych prezentów firmowych i upominków (w tym produkcja maskotek).
3. Dobór unikalnych prezentów dla osób prywatnych.
4. Prezenty w różnych rozmiarach jako elementy scenograficzne przygotowywane przy wykorzystaniu materiałów własnych, powierzonych bądź specjalnie przygotowanych przez nas na daną okazję. Od luksusowo zapakowanych pudełek (z logiem firmy/marki) na wszelkiego rodzaju imprezy firmowe, poprzez różnego rodzaju zapakowane „prezenty” do sesji zdjęciowych, na plany filmowe, jako element dekoracyjny do studia telewizyjnego, aż do wytrzymałych konstrukcji „prezentowych” do realizacji działań marketingowych, PR czy akcji ambientowych.
5. Warsztaty artystycznego pakowania prezentów dla klientów, pracowników i osób prywatnych.
6. Nasi eksperci od pakowania prezentów mogą zarówno udzielać konsultacji jak i przeprowadzać prezentację na potrzeby mediów/filmów reklamowych czy wystąpić w programie telewizyjnym.
7. Szkolenia dla sprzedawców sklepów stacjonarnych, internetowych i sieci handlowych zapewniające im umiejętności i pewność siebie potrzebne do samodzielnego pakowania prezentów przy presji czasowej i w warunkach realnego środowiska pracy. Skuteczne programy szkoleniowe dotyczące pakowania prezentów łatwe do wdrożenia w sieci handlowej/firmie.
8. Wysoka jakość obsługi klienta, wysoka jakość używanych materiałów, wysoka jakość wykonania, wysoka jakość procedur i standardów.