DLA I OD FIRMY

„No wiesz, chodzi o to – Neil zmusił się do uśmiechu – że to jest kapitalny prezent! Sam pomyśl, chciałbyś dostać futbolówkę? Albo kij do baseballa? Albo sportowy samochód z odkrytym dachem? Albo cokolwiek, skoro możesz mieć tak wspaniały zestaw przyborów na biurko? Do tego z inicjałami?!
– Tak – Todd wreszcie się uśmiechnął. – Zawsze marzyłem o takiej linijce! A gumka jest po prostu genialna.”
      
(Nancy H. Kleinbaum, 
Stowarzyszenie Umarłych Poetów)

          Prezenty w firmie tak jak w każdej społeczności są czymś naturalnym, wszechobecnym i niezbędnym. Bez prezentów nie powstanie sprawna organizacja, a pojęcie „team spirit” będzie abstrakcją. Jednocześnie prezenty „fundowane” przez firmę bardzo różnią się od prezentów wręczanych przez osoby prywatne i wymagają dużo większej wiedzy podczas ich planowania
i przestrzegania zasad savoire-vivre’u w momencie wręczania.
(Poniżej poznasz  najważniejsze różnice między prezentem, a prezentem firmowym).

          W 2010 roku zaczęliśmy specjalizować się w maksymalizowaniu efektywności prezentów firmowych, odkrywaniu ich różnych form i ich wpływu na budowę lojalności klientów, najemców i pracowników. Poznawaliśmy ich skuteczność, eksperymentowaliśmy z ilością, wyglądem, ceną. Odkryliśmy potencjał prezentów i upominków firmowych i zrozumieliśmy, że ważniejsze jest ich właściwe zaprezentowanie i praca nad uzyskaniem wartości emocjonalnej niż zaangażowany budżet i koncentrowanie się na wartości materialnej. Każdy z ponad 40 000 prezentów jakie zapakowaliśmy był spersonalizowany. Każdy z tysięcy prezentów biznesowych, dziesiątek tysięcy upominków i gadżetów firmowych zwracał uwagę na klienta, stawał się jego dumną wizytówką
i był wyrazem szacunku.

8 SUPER MOCY DEKORATORNI PREZENTÓW

          Z powodu pandemii Covid-19 wprowadziliśmy serwis „PICK UP & DELIVERY 24h” odbioru z firm prezentów do pakowania oraz wdrożyliśmy własne procedury bezpieczeństwa, które stosujemy podczas pracy.
(Więcej informacji na temat naszych regulacji wywołanych pandemią znajdziesz w sekcji COVID 19)

          Począwszy od zapakowania osobistych prezentów dla prezesa czy świątecznych podarunków dla pracowników, wyrafinowanych prezentów dla partnerów biznesowych, konfekcjonowania  i pakowania prezentów firmowych materiałami powierzonymi (firmowymi), skończywszy na kastomizowanych opakowaniach przygotowywanych na różne okazje.

          Począwszy od rekomendowanych przez nas zabawnych badgy, które są dużo lepsze niż np. balony, poprzez personalizowane koszulki czy torby sprawiające dużo większą przyjemność niż chińska elektronika, indywidualnie projektowane zestawy prezentowe różnej wartości gwarantujące efekt WOW, aż po realizację zamówień specjalnych obejmujących spotkania z ciekawymi ludźmi (lepiej Rober Kubica czy Ed Stafford, a może …), wizyty w ciekawych miejscach (250 słuchaczy na Borneo lub trekking po Nepalu dla 10 największych zuchów w firmie, a może …), ciekawe wrażenia (nauka jazdy ekstremalnej dla pań czy pielęgnacja w barber shopie dla panów, a może …), ciekawe reakcje (No, ja coś takiego to pierwszy raz widziałam!…). 

          Dostarczamy świąteczne stanowiska artystycznego pakowania prezentów wraz z obsługąi nielimitowaną ilością materiałów dekoracyjnych do firm, budynków biurowych i galerii handlowych.

Świąteczne stanowiska artystycznego pakowania prezentów to idealny prezent na Święta dla klientów i najemców. Poznaj 13 powodów, dla których warto je wybrać.

          Dekoratornia Prezentów gwarantuje profesjonalne usługi eleganckiego pakowania prezentów wykonywane pod presją czasu, realizowane na eventach firmowych i w trakcie akcji promocyjnych. Nasze dekoratorki to właściwe osoby, kiedy prezenty mają znaczenie.

Kiedy tylko zechcesz oczarować swoich gości i klientów wyglądem prezentów zadzwoń lub napisz

          Jesteśmy mistrzami aranżacji przestrzennych, dekoracji miejsc i budowy atmosfery w miejscach w których PREZENTY MUSZĄ SIĘ PIĘKNIE PREZENTOWAĆ. 
Dekorujemy witryny sklepowe i sklepy, biura i biurowce, galerie handlowe i przestrzenie miejskie, plany telewizyjne, filmowe, zdjęciowe i realizujemy różne kaprysy osób, które lubią widok doskonale i z klasą zapakowanych prezentów. 

          Warsztaty i kursy Dekoratorni Prezentów rozwijają kreatywność, zdolności manualne i przydatne umiejętności. To skuteczny format integrujący pracowników i klientów z firmą oraz świetny relaks.
Kursy Dekoratorni Prezentów to szkoła dla pracowników sklepów i sieci sprzedaży ucząca jak estetycznie i sprawnie pakować prezenty.

8. Doradza w temacie prezentów i upominków

Dekoratornia Prezentów konsultuje wszelkie tematy, w których pojawia się słowo kluczowe „prezent” bądź „upominek”. Nasi specjaliści mogą uczestniczyć  w przygotowywaniu projektów PR, lojalnościowych czy szkoleniowych. Wypowiadać się na temat prezentów i prowadzić demonstracje sposobów ich pakowania przed kamerami. Doradzać na temat prezentów, upominków, metod
i sposobów ich wykorzystania  w ramach strategii firmy.

Zadzwoń teraz
+48 537 608 502
lub napisz.

Prezenty firmowe to przede wszystkim:

 upominki / prezenty biznesowe
 świąteczne / noworoczne prezenty dla klientów
 świąteczne / noworoczne prezenty dla pracowników
 prezenty specjalne / dostosowane do pojawiających się okazji

Mimo, że w każdym przypadku pojawia się „prezent” to dopiero słowo „firmowy” nadaje im prawdziwego znaczenia. Mylenie prezentów z prezentami firmowymi często prowadzi do bolesnych pomyłek wizerunkowych. Dekoratornia Prezentów nie popełnia błędów i dba o jak najlepszy wizerunek firm, które decydują się na różne formy prezentów.

7 najważniejszych różnic pomiędzy prezentem, a prezentem firmowym​

1.          Prezenty i upominki firmowe mają o wiele większy potencjalny zasięg i „siłę rażenia”, niż prezenty prywatne. Skutecznie wykorzystana strategia prezentowa w firmie może przynieść większe korzyści niż szkolenia z zakresu negocjacji, rozwiązywania sporów, motywacji, lojalności czy metod pozyskiwania klientów.

2.         Prezenty, za które płaci firma tj. „prezenty firmowe” mogą znacząco wpływać na zachowanie otoczenia, więc dawanie i przyjmowanie ich jest obecnie pewnego rodzaju sztuką. To połączenie finezji
i taktu z wiedzą z zakresu prawa, savoir vivre’u, regulacji branżowych, przyjętych obyczajów
i psychologii. Prezenty firmowe są elementem marketing mix’u wpływającym na wizerunek firmy, więc w każdej firmie mogą odgrywać inną rolę
i realizować różne cele.

3.         Na prezentach firmowych ciąży ogromna odpowiedzialność wizerunkowa (reprezentują firmę każdym swoim detalem) i jednocześnie presja efektów (trafiają przede wszystkim do osób, które mają siłę nabywczą lub decyzyjną, a nie do tych, których lubią pracownicy).

4.         Prezenty firmowe nie tolerują kompromisów – konsekwencje błędów, zaniedbań, niedopatrzeń
w temacie prezentów i upominków firmowych mogą być poważne dla wizerunku firmy. 

5.          Prezenty wręczane przez firmę rzadko bywają spontaniczne w odróżnieniu od upominków (gadżetów) firmowych, które często dawane są impulsywnie (oczekiwania wobec jakości
i pomysłowości znacznie się zmieniły na przestrzeni lat i teraz więcej szkody przynosi firmie „ubogi” upominek niż jego brak).

6.          Prezenty i upominki firmowe podlegają większemu reżimowi budżetowemu więc nie można liczyć, że w momencie pojawienia się ciekawszej, ale „trochę” droższej opcji uda się z niej skorzystać.

7.         W prezentach firmowych cenione są elegancja, stateczność, finezja, poczucie smaku i dobrego stylu,
a mniej np. efekt zaskoczenia i poczucie humoru.
W upominkach firmowych ważne się emocje, kreatywność, przydatność i innowacyjność.
Zawsze jednak, kiedy za prezentem stoi firma liczy się jakość wykonania i forma wręczenia, bo przyjmując podarunek od firmy wiemy, że liczy ona na pamięć (PR) lub rewanż (marketing) albo za coś nam dziękuje.

kokarda 001
kokarda 001
kokarda 001

Kultura jakości

Wysoka jakość produktu to poziom jego doskonałości i zdolność do zaspokojenia potrzeb klienta. To nie tylko drogie papiery ozdobne, ale przede wszystkim doświadczenie, które zdobywamy od lat poznając różnorodne materiały, ozdoby i akcesoria. Regularnie ćwiczymy techniki i szukamy nowych metod pakowania prezentów. Śledzimy światowe trendy we wzornictwie co roku poszerzając naszą bogatą gamę papierów ozdobnych i dekoracji, które sprowadzamy z kilku europejskich krajów. W Polsce współpracujemy również z najlepszymi producentami wstążek, tiuli, siatek i innych materiałów ozdobnych. Dopracowana logistyka oraz wdrożone przez nas procedury pracy i obsługi klienta są gwarantem wysokiej jakości naszych usług. Każdy z tych detali stanowiących o naszej jakości sprawia, że możemy wciąż zachwycać naszych klientów.

Zespół artystyczny

Prezent jest wyrazem relacji, szacunku i sposobem na przekazanie pozytywnych emocji. Należy dbać o każdy jego szczegół, a pierwsze wrażenie budowane jest na podstawie jego wyglądu. Przyjmując prezenty do zapakowania nasz zespół staje przed wyzwaniem. Aby mu sprostać trzeba być świetnym technicznie, mieć zdolności plastyczne, ale również być psychologiem i pasjonować się „sztuką ozdabiania prezentów”. Każdy prezent to historia, którą poznajemy rozmawiając z klientem o jego gustach i osobie obdarowywanej. Zespół artystyczny to plastyczki i dekoratorki biegłe w artystycznym pakowaniu prezentów. Różnorodność technik pakowania, doświadczenie, kreatywność i pasja z jaką podchodzimy do każdego prezentu powodują, że nasze prace są unikalne. Doskonale komunikujemy się nawet z najbardziej wymagającymi klientami. Wprowadziliśmy nowy, wysoki standard obsługi doceniany przez klientów indywidualnych i korporacyjnych.

Eko klimat

Ekologiczne pakowanie prezentów to nie szary papier i nudny sznurek. Dla nas to ograniczenie zużycia materiałów przy jednoczesnej dbałości o estetykę oraz wykorzystywanie produktów przyjaznych środowisku. Znaczna część papierów ozdobnych z których korzystamy jest z recyklingu lub z certyfikatem FSC (papier produkowany z drewna nie naruszając przy tym bogactw biologicznych i struktury lasów). Zamiast foli używamy biodegradowalny celofan. Przechodząc w pełni na tryb „eco” możemy wykorzystywać wyłącznie materiały przyjazne środowisku i w podobny sposób zaaranżować stanowisko pakowania prezentów.

DLA I OD FIRMY

„No wiesz, chodzi o to – Neil zmusił się do uśmiechu – że to jest kapitalny prezent! Sam pomyśl, chciałbyś dostać futbolówkę? Albo kij do baseballa? Albo sportowy samochód z odkrytym dachem? Albo cokolwiek, skoro możesz mieć tak wspaniały zestaw przyborów na biurko? Do tego z inicjałami?!
– Tak – Todd wreszcie się uśmiechnął. – Zawsze marzyłem o takiej linijce! A gumka jest po prostu genialna.”
      
(Nancy H. Kleinbaum, 
Stowarzyszenie Umarłych Poetów)

          Prezenty w firmie tak jak w każdej społeczności są czymś naturalnym, wszechobecnym i niezbędnym. Bez prezentów nie powstanie sprawna organizacja, a pojęcie „team spirit” będzie abstrakcją. Jednocześnie prezenty „fundowane” przez firmę bardzo różnią się od prezentów wręczanych przez osoby prywatne i wymagają dużo większej wiedzy podczas ich planowania
i przestrzegania zasad savoire-vivre’u w momencie wręczania.
(Poniżej poznasz  najważniejsze różnice między prezentem, a prezentem firmowym).

          W 2010 roku zaczęliśmy specjalizować się w maksymalizowaniu efektywności prezentów firmowych, odkrywaniu ich różnych form i ich wpływu na budowę lojalności klientów, najemców i pracowników. Poznawaliśmy ich skuteczność, eksperymentowaliśmy z ilością, wyglądem, ceną. Odkryliśmy potencjał prezentów i upominków firmowych i zrozumieliśmy, że ważniejsze jest ich właściwe zaprezentowanie i praca nad uzyskaniem wartości emocjonalnej niż zaangażowany budżet i koncentrowanie się na wartości materialnej. Każdy z ponad 40 000 prezentów jakie zapakowaliśmy był spersonalizowany. Każdy z tysięcy prezentów biznesowych, dziesiątek tysięcy upominków i gadżetów firmowych zwracał uwagę na klienta, stawał się jego dumną wizytówką
i był wyrazem szacunku.

8 SUPER MOCY DEKORATORNI PREZENTÓW

          Z powodu pandemii Covid-19 wprowadziliśmy serwis „PICK UP & DELIVERY 24h” odbioru z firm prezentów do pakowania oraz wdrożyliśmy własne procedury bezpieczeństwa, które stosujemy podczas pracy.
(Więcej informacji na temat naszych regulacji wywołanych pandemią znajdziesz w sekcji COVID 19)

          Począwszy od zapakowania osobistych prezentów dla prezesa czy świątecznych podarunków dla pracowników, wyrafinowanych prezentów dla partnerów biznesowych, konfekcjonowania  i pakowania prezentów firmowych materiałami powierzonymi (firmowymi), skończywszy na kastomizowanych opakowaniach przygotowywanych na różne okazje.

          Począwszy od rekomendowanych przez nas zabawnych badgy, które są dużo lepsze niż np. balony, poprzez personalizowane koszulki czy torby sprawiające dużo większą przyjemność niż chińska elektronika, indywidualnie projektowane zestawy prezentowe różnej wartości gwarantujące efekt WOW, aż po realizację zamówień specjalnych obejmujących spotkania z ciekawymi ludźmi (lepiej Rober Kubica czy Ed Stafford, a może …), wizyty w ciekawych miejscach (250 słuchaczy na Borneo lub trekking po Nepalu dla 10 największych zuchów w firmie, a może …), ciekawe wrażenia (nauka jazdy ekstremalnej dla pań czy pielęgnacja w barber shopie dla panów, a może …), ciekawe reakcje (No, ja coś takiego to pierwszy raz widziałam!…). 

          Dostarczamy świąteczne stanowiska artystycznego pakowania prezentów wraz z obsługąi nielimitowaną ilością materiałów dekoracyjnych do firm, budynków biurowych i galerii handlowych.
Świąteczne stanowiska artystycznego pakowania prezentów to idealny prezent na Święta dla klientów i najemców. Poznaj 13 powodów, dla których warto je wybrać.

          Dekoratornia Prezentów gwarantuje profesjonalne usługi eleganckiego pakowania prezentów wykonywane pod presją czasu, realizowane na eventach firmowych i w trakcie akcji promocyjnych. Nasze dekoratorki to właściwe osoby, kiedy prezenty mają znaczenie.
Kiedy tylko zechcesz oczarować swoich gości i klientów wyglądem prezentów zadzwoń lub napisz

          Jesteśmy mistrzami aranżacji przestrzennych, dekoracji miejsc i budowy atmosfery w miejscach w których PREZENTY MUSZĄ SIĘ PIĘKNIE PREZENTOWAĆ. 
Dekorujemy witryny sklepowe i sklepy, biura i biurowce, galerie handlowe i przestrzenie miejskie, plany telewizyjne, filmowe, zdjęciowe i realizujemy różne kaprysy osób, które lubią widok doskonale i z klasą zapakowanych prezentów. 

          Warsztaty i kursy Dekoratorni Prezentów rozwijają kreatywność, zdolności manualne i przydatne umiejętności. To skuteczny format integrujący pracowników i klientów z firmą oraz świetny relaks.
Kursy Dekoratorni Prezentów to szkoła dla pracowników sklepów i sieci sprzedaży ucząca jak estetycznie i sprawnie pakować prezenty.

8. Doradza w temacie prezentów i upominków

Dekoratornia Prezentów konsultuje wszelkie tematy, w których pojawia się słowo kluczowe „prezent” bądź „upominek”. Nasi specjaliści mogą uczestniczyć  w przygotowywaniu projektów PR, lojalnościowych czy szkoleniowych. Wypowiadać się na temat prezentów i prowadzić demonstracje sposobów ich pakowania przed kamerami. Doradzać na temat prezentów, upominków, metod
i sposobów ich wykorzystania  w ramach strategii firmy.

Zadzwoń teraz
+48 537 608 502
lub napisz.

Prezenty firmowe to przede wszystkim:

 upominki / prezenty biznesowe
 świąteczne / noworoczne prezenty dla klientów
 świąteczne / noworoczne prezenty dla pracowników
 prezenty specjalne / dostosowane do pojawiających się okazji

Mimo, że w każdym przypadku pojawia się „prezent” to dopiero słowo „firmowy” nadaje im prawdziwego znaczenia. Mylenie prezentów z prezentami firmowymi często prowadzi do bolesnych pomyłek wizerunkowych. Dekoratornia Prezentów nie popełnia błędów i dba o jak najlepszy wizerunek firm, które decydują się na różne formy prezentów.

7 najważniejszych różnic pomiędzy prezentem, a prezentem firmowym​

1.          Prezenty i upominki firmowe mają o wiele większy potencjalny zasięg i „siłę rażenia”, niż prezenty prywatne. Skutecznie wykorzystana strategia prezentowa w firmie może przynieść większe korzyści niż szkolenia z zakresu negocjacji, rozwiązywania sporów, motywacji, lojalności czy metod pozyskiwania klientów.

2.         Prezenty, za które płaci firma tj. „prezenty firmowe” mogą znacząco wpływać na zachowanie otoczenia, więc dawanie i przyjmowanie ich jest obecnie pewnego rodzaju sztuką. To połączenie finezji i taktu z wiedzą z zakresu prawa, savoir vivre’u, regulacji branżowych, przyjętych obyczajów
i psychologii. Prezenty firmowe są elementem marketing mix’u wpływającym na wizerunek firmy, więc w każdej firmie mogą odgrywać inną rolę
i realizować różne cele.

3.         Na prezentach firmowych ciąży ogromna odpowiedzialność wizerunkowa (reprezentują firmę każdym swoim detalem) i jednocześnie presja efektów (trafiają przede wszystkim do osób, które mają siłę nabywczą lub decyzyjną, a nie do tych, których lubią pracownicy).

4.         Prezenty firmowe nie tolerują kompromisów – konsekwencje błędów, zaniedbań, niedopatrzeń w temacie prezentów i upominków firmowych mogą być poważne dla wizerunku firmy. 

5.          Prezenty wręczane przez firmę rzadko bywają spontaniczne w odróżnieniu od upominków (gadżetów) firmowych, które często dawane są impulsywnie (oczekiwania wobec jakości i pomysłowości znacznie się zmieniły na przestrzeni lat i teraz więcej szkody przynosi firmie „ubogi” upominek niż jego brak).

6.          Prezenty i upominki firmowe podlegają większemu reżimowi budżetowemu więc nie można liczyć, że w momencie pojawienia się ciekawszej, ale „trochę” droższej opcji uda się z niej skorzystać.

7.         W prezentach firmowych cenione są elegancja, stateczność, finezja, poczucie smaku i dobrego stylu,
a mniej np. efekt zaskoczenia i poczucie humoru. W upominkach firmowych ważne się emocje, kreatywność, przydatność i innowacyjność.
Zawsze jednak, kiedy za prezentem stoi firma liczy się jakość wykonania i forma wręczenia, bo przyjmując podarunek od firmy wiemy, że liczy ona na pamięć (PR) lub rewanż (marketing) albo za coś nam dziękuje.

kokarda 001

Kultura jakości

Wysoka jakość produktu to poziom jego doskonałości i zdolność do zaspokojenia potrzeb klienta. To nie tylko drogie papiery ozdobne, ale przede wszystkim doświadczenie, które zdobywamy od lat poznając różnorodne materiały, ozdoby i akcesoria. Regularnie ćwiczymy techniki i szukamy nowych metod pakowania prezentów. Śledzimy światowe trendy we wzornictwie co roku poszerzając naszą bogatą gamę papierów ozdobnych i dekoracji, które sprowadzamy z kilku europejskich krajów. W Polsce współpracujemy również z najlepszymi producentami wstążek, tiuli, siatek i innych materiałów ozdobnych. Dopracowana logistyka oraz wdrożone przez nas procedury pracy i obsługi klienta są gwarantem wysokiej jakości naszych usług. Każdy z tych detali stanowiących o naszej jakości sprawia, że możemy wciąż zachwycać naszych klientów.

kokarda 001

Zespół artystyczny

Prezent jest wyrazem relacji, szacunku i sposobem na przekazanie pozytywnych emocji. Należy dbać o każdy jego szczegół, a pierwsze wrażenie budowane jest na podstawie jego wyglądu. Przyjmując prezenty do zapakowania nasz zespół staje przed wyzwaniem. Aby mu sprostać trzeba być świetnym technicznie, mieć zdolności plastyczne, ale również być psychologiem i pasjonować się „sztuką ozdabiania prezentów”. Każdy prezent to historia, którą poznajemy rozmawiając z klientem o jego gustach i osobie obdarowywanej. Zespół artystyczny to plastyczki i dekoratorki biegłe w artystycznym pakowaniu prezentów. Różnorodność technik pakowania, doświadczenie, kreatywność i pasja z jaką podchodzimy do każdego prezentu powodują, że nasze prace są unikalne. Doskonale komunikujemy się nawet z najbardziej wymagającymi klientami. Wprowadziliśmy nowy, wysoki standard obsługi doceniany przez klientów indywidualnych i korporacyjnych.

kokarda 001

Eko klimat

Ekologiczne pakowanie prezentów to nie szary papier i nudny sznurek. Dla nas to ograniczenie zużycia materiałów przy jednoczesnej dbałości o estetykę oraz wykorzystywanie produktów przyjaznych środowisku. Znaczna część papierów ozdobnych z których korzystamy jest z recyklingu lub z certyfikatem FSC (papier produkowany z drewna nie naruszając przy tym bogactw biologicznych i struktury lasów). Zamiast foli używamy biodegradowalny celofan. Przechodząc w pełni na tryb „eco” możemy wykorzystywać wyłącznie materiały przyjazne środowisku i w podobny sposób zaaranżować stanowisko pakowania prezentów.